top of page
Mask Group 6.png

2023.05.25

Eksperčių patarimai regionų verslams: kaip klestėti augant konkurencijai?

779A3251.jpeg

Inovacijų agentūros projekto „TechHub“ inovacijų ekspertės, ne kartą vedusios konsultacijas regionų verslams, pastebi pasikartojančius jų sunkumus ir teigia, kad nukreipus verslą tinkama linkme, jis gali sėkmingai augti ir nebijoti pokyčių rinkoje. 


Efektyviai komunikacijai nebūtinas didelis biudžetas Esminis komunikacijos tikslas yra pardavimai, todėl investuoti į marketingo ir komunikacijos veiksmus – būtina. „Jei didelio biudžeto komunikacijai neturite, teks ieškoti efektyviausių komunikacijos kanalų – būti ten, kur yra jūsų potencialūs klientai“, – sako Aurelija Šilinskaitė, „TechHub“ ekspertė. 


Ekspertė pažymi, jog prieš pradedant komunikaciją, reikalinga užduoti sau šiuos klausimus: Kas yra jūsų klientas, kurį norite pasiekti? Kur jis gyvena? Kuo domisi? Su kokiomis problemomis susiduria? Kokias problemas Jūsų sprendimas arba produktas gali išspręsti? Tam gali padėti „Marketing Customer Persona“ šablonas, kurį galima rasti interneto šaltiniuose. „Šis kliento „piešimo“ metodas ne tik padės suprasti, kaip ir kokį pasiūlymą suformuluoti, bet ir nurodys, kokiais kanalais greičiausiai galima pasiekti klientą. Žinoma, nepamiškite patikrinti, ar tokie žmonės išties egzistuoja“, – teigia A. Šilinskaitė.


Skaitykite daugiau 15 min redakcijos publikuotame straipsnyje:

bottom of page