Apie mane
Daugiau nei 18 metų patirtis pardavimų ir marketingo srityse leidžia teigti, jog pagrindinė problema, kodėl neveikia reklama - žmonės nesupranta ne reklamos, o produkto ar paslaugos vertės. Kita paplitusi problema - reklaminės žinutės netikslumas ir nesupratimas kliento poreikių. Esu konsultavusi daugiau nei 150 startuolių bei SVV įmonių ir padėjau sukurti prekės ženklus, pozicionavimo pasiūlymus, pritaikyti veiksmingos reklamos principus savo versluose.
KLIENTO PORTRETO KŪRIMAS
VERTĖS PASIŪLYMAS
REKLAMOS KŪRIMAS
Norint sukurti veikiančią reklamą, reikalinga suprasti ką jaučia tavo klientas, kokių tikslų siekia, ko bijo ir komunikuoti jam kaip jūsų paslauga gali išspręsti jo problemą.
Stiprus vertės pasiūlymas padeda išsiskirti rinkoje, auginti pardavimus, plėsti savo paslaugas į kitas rinkas bei sumažinti marketingo išlaidas.
Reklama veikia tuomet, kai turi aiškų tikslą ir atliepia kliento poreikius. Sukurti veikiančią reklamą galima išmokti remiantis patikrintomis žmogaus elgesio pokyčio teorijomis.