top of page
Mask Group 6.png

2023 10 04

Aurelija Šilinskaitė. DI rinkodaroje: neteisingai užduoti klausimai gali lemti nesėkmę

779A3251.jpeg

Rinkodaros, kaip organizacijos veiksmų, kuriais siekiama sukurti ir pateikti rinkai ekonominę vertę, sritis yra užprogramuota keistis tokiu greičiu, kaip keičiasi vartotojo poreikiai, ir atsižvelgiant į tai, kaip sparčiai vystosi naujos technologijos.


2023 metus drąsiai galima vadinti rinkodaros įrankių transformacijos era, nes rinkodaros specialistai vis drąsiau naudojasi dirbtinio intelekto įrankiais ir atranda naujų reklamos turinio kūrimo, klientų segmentacijos, reklamos kampanijų optimizavimo, tiesioginių pasiūlymų siuntimo galimybių ar būdų kitiems verslo tikslams pasiekti.


Panagrinėkime statistiką. 2023 m. „Mailchimp“ atlikto tyrimo rezultatai tik patvirtina dirbtinio intelekto rinkodaros srityje svarbą. Tyrimo duomenys atskleidžia, kad 50 proc. rinkodaros specialistų yra įsitikinę, jog nepakankamas gebėjimas pasinaudoti dirbtinio intelekto galimybėmis yra didžiulė kliūtis įgyvendinti jų profesinius tikslus. Kad organizacijos privalo padidinti naudojimosi automatizacijomis ir dirbtiniu intelektu apimtis ne tik siekdamos patenkinti klientų lūkesčius, bet ir išlikti konkurencingos šiandieninėje sparčiai besikeičiančioje rinkoje, mano didžioji rinkodaros specialistų dalis – 88 proc.


„Artificial Intelligence (AI) Marketing Benchmark Report 2023“ duomenimis, 54 proc. apklaustųjų tikisi, kad dirbtinis intelektas reikšmingai prisidės prie rinkodaros veiksmų rezultatų. Tai rodo vis didėjantį dirbtinio intelekto, kaip rinkodaros pasaulį keičiančio dirbtinio intelekto algoritmais pagrįsto sprendimo, pripažinimą.


Daugiau skaitykite lrt.lt publikuotame straipsnyje 

bottom of page