top of page
Mask Group 6.png

2022.11.08

Ateitis beldžiasi į duris: Z karta netiki naujienų portalais, metaverse kelia susirūpinimą

779A3251.jpeg

Lapkričio 1–4 dienomis Lisabonoje vykusiame didžiausiame IT technologijų bei inovacijų renginyje pasaulyje „Web Summit 2022“ didelis dėmesys buvo skirtas rinkodaros ir komunikacijos temoms, kur savo patirtimi ir mintimis dalijosi ekspertai iš 160 pasaulio šalių. Dominuojanti tema: vartotojų duomenų apsauga metaverse bei įžvalgos, kaip ir kur pasiekti Z kartą.

IT ekspertai sistemingai akcentavo dirbtinio intelekto naudą verslams internetinėje erdvėje, ypatingai e-komercijai. Chat botai gali pasitarnauti įvairiose verslo procesuose, įskaitant ir pirkimo, ir santykių su klientais kūrimo. Inovatoriai taip pat kuria dirbtinio intelekto technologijas, kurios ateityje, tikėtina, netgi atstos programinės įrangos inžinierių darbą. Idėja kilo iš problemos – eksponentiškai augančio šių specialistų trūkumo.

Kita svarbi įžvalga, kurios negalima pamiršti – vartotojo kelionė e-komercijoje turi būti paprasta, tačiau individualiai pritaikyta jam. E-prekyba ateityje dar labiau augs, tad investuoti į vartotojo kelionę būtina tam, kad klientas grįžtų pas jus vėl ir vėl.

Vienas iš konferencijoje pateiktų pavyzdžių: klientas atsako į dirbtinio intelekto sugeneruotus klausimus ir gauna unikalų pasiūlymą. Pagrindinis iššūkis, su kuriuo dirba ekspertai: išsiaiškinti, kokius klausimus kelti, kad jie neerzintų vartotojų, bet būtų pakankamai informatyvūs suteikti pasiūlymą.

IT sprendimai ir prekės ženklų partnerystė gali būti naudingi ir aplinkosaugai – štai „Formulė 1“ per pandeminį laikotarpį užmezgė partnerystę su „TeamViewer“ tam, kad sumažintų išmetamą CO2 kiekį: įvairiose valstybėse esantys mokslininkai ir netgi komandos pasitelkia šią programą, kad galėtų spręsti problemas realiu laiku – specialistų atvykimas į vietą tampa nereikalingas. Toks įmonės žingsnis stiprina ir prekės ženklo atsakomybę aplinkosaugai.

Turinio pokyčiai ir prekės ženklo svarba Prekės ženklų kūrimo ekspertai atkreipė dėmesį į tendenciją, kurią verta iš naujo prisiminti. Ne tik logotipas vienas žaidžia karą lauke. Vietoj to (arba kartu) turime pasitelkti ir kitus elementus: šriftą ar grafikos elementus, komunikacinės žinutės liniją. Nebijokime eksperimentuoti su savo prekės ženklo elementais. Aktualijos iš turinio pokyčių: Z karta nepasitiki naujienų portalais – ji pasitiki savo karta ir jos sukurtu ir / ar komentuojamu turiniu soc. tinkluose, nes tai laiko objektyvia ir tikra nuomonės išraiška.

Visą straipsnį skaitykite Delfi publikuotame straipsnyje: 

bottom of page